list-ul logo_icon logo_text arrow-down arrow-right arrow-left download facebook gplus pinterest search

Ogólne warunki sprzedaży

 

  1. Podpisując dokument zamówienia zawierają Państwo umowę kupna-sprzedaży. Zakres tej umowy określa Art. 627 Kodeksu Cywilnego (Przez umowę o dzieło przyjmujący zamówienie zobowiązuje się do wykonania oznaczonego dzieła, a zamawiający do zapłaty wynagrodzenia) oraz Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego.
  2. Dopuszcza się nieznaczne różnice w odcieniu zakupionych tkanin i skór w stosunku
    do prezentowanych Kupującemu, spowodowane ich pochodzeniem z różnych partii produkcyjnych.
  3. Za wadę skóry nie są uznawane naturalne znamiona, niejednorodność struktury oraz miejsca błyszczące w obrębie jednego zestawu. Dopuszczalne są także nieznaczne różnice w wybarwieniu drewna i oklein naturalnych w stosunku do próbek prezentowanych Kupującemu, wynikające z naturalnej różnorodności usłojenia i struktury drewna oraz zróżnicowanego przyjmowania przez nie barwnika.
  4. Możliwe są nieznaczne różnice twardości pojedynczych elementów mebli tapicerowanych uwarunkowane rozwiązaniami konstrukcyjnymi, jak również wielkością poszczególnych elementów.
  5. Dopuszczalne są różnice w wymiarach rzeczywistych elementów tapicerowanych w meblach tapicerowanych 0-4 cm w stosunku do wymiarów podanych w informatorach producenta
    oraz na ekspozycji w salonie, wynikające z właściwości materiałów używanych do produkcji mebli.
  6. Kupujący oświadcza, że wybrał meble odpowiadające jego oczekiwaniom oraz zaznajomił się
    z warunkami wizualnymi i technicznymi i nie wnosi w tym zakresie zastrzeżeń.
  7. Kupujący oświadcza, że otrzymał od Sprzedawcy jasne i zrozumiałe informacje wystarczające do pełnego i prawidłowego korzystania ze sprzedanych mebli.
  8. Kupujący na własne ryzyko ocenia możliwość wniesienia mebli do miejsca dostawy, uwzględniając dwie osoby przy zlecaniu takiej usługi. W przypadku, gdy architektura budynku, stała zabudowa mieszkania itp. uniemożliwiają wniesienie mebli w opakowaniach fabrycznych, ewentualne rozpakowanie lub demontaż mebli oraz późniejszy montaż może zostać wykonany jedynie na ryzyko Klienta. Opłata za powyższe czynności ustalana jest indywidualnie, w zależności od stopnia trudności. Jeśli nie zaznaczono inaczej, za miejsce dostawy uznaje się adres Klienta podany na zamówieniu.
  9. Określenie wartości zamówionych mebli dokonywane jest na podstawie cenników obowiązujących w dniu zawarcia umowy kupna-sprzedaży.
  10. Termin realizacji zamówienia biegnie od momentu otrzymania przez Sprzedawcę wpłaty/wpłynięcia na rachunek Bankowy Sprzedawcy określonej przy zamówieniu kwoty przedpłaty. Uiszczenie przedpłaty jest warunkiem przystąpienia Sprzedawcy do realizacji umowy.
  11. Nie będzie uznawane za opóźnienie lub zwłokę w rozumieniu kodeksu cywilnego opóźnienie Sprzedawcy w realizacji zawartej umowy, nie dłuższe jednak niż 14 dni roboczych.
  12. Jeżeli strony nie postanowiły inaczej, płatność za zamówione meble dokonywana jest w salonie meblowym IWC lub przelewem na konto bankowe Sprzedawcy przed odbiorem towaru. Zamówione meble stanowią własność Sprzedawcy do chwili otrzymania przez Sprzedawcę umówionej ceny sprzedaży w całości.
  13. Od momentu wydania mebli Kupującemu lub przewoźnikowi zorganizowanemu przez Kupującego ryzyko uszkodzenia, zniszczenia lub utratę mebli przechodzi na Kupującego.
  14. Ewentualne zgłoszenie reklamacji dostarczonego towaru Kupujący winien złożyć drogą mailową z podaniem informacji, na czym wada polega (jeżeli to możliwe dołączenie dokumentacji zdjęciowej) i kiedy Kupujący ją stwierdził.
  15. W przypadku zasadnej reklamacji naprawa lub wymiana towaru na zgodny z umową następuje nieodpłatnie.
  16. Strony postanawiają, iż w przypadku zgłoszenia przez Kupującego nieuzasadnionej reklamacji zakupionego towaru Kupujący zwróci Sprzedawcy poniesione przez niego koszty związane z ustaleniami dotyczącymi tej reklamacji w pełnej ich wysokości.